صفحه اصلی ارسال SMS تبلیغاتی سامانه پیام کوتاه تماس با ما
جستجو
  برخی از مشتریان ما:

برخی از مشتریان ما :مجمع تشخیص مصلحت نظام استانداری تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده هوافضا  سپاه پاسداران منطقه زنجان اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذر بایجان غربی اداره کل حمل و نقل و پایانه های زنجان  اداره کل تعاون استان زنجان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشکده هوا فضا  دبیرخانه کانونهای فرهنگی و مساجد اداره ارشاد  سازمان حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر اداره کل هواشناسی استان زنجان موئسسه الزهرا (استان یزد) سازمان نظام مهندسی کشاورزی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان شهرداری و شورای اسلامی زنجان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابهر  دارالقرآن کریم زنجان  دارالقرآن الزهرا آذربایجان غربی   دفتر هماهنگی بسیج آبادان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر  بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان  شهرداری ابهر   شرکت نمایشگاهای بین الملی کاسپین  موسسه حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی (حانا)    موسسه مالی اعتباری مهر کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان   اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  شرکت امداد خودرو شایان پارک علم و فناوری گیلان   موسسه آموزش عالی سروش تهران بانک سپه مدیریت استان زنجان واحد دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای   دانشگاه آزاد واحد خدابنده  سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان دانشگاه زنجان

 
 
 
پیوندها

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس


وقتی تبلیغات یک کمپانی از طریق بیلبوردها و یا تیزرهای تلویزیونی که تبلیغات همه گیر هستند، انجام می پذیرد عوامل بسیاری در گیرایی و اثرگذاری این تبلیغات نقش بازی می کنند، به عنوان مثال اثر گذاری تبلیغات از طریق بیلبورد و از طریق SMS را با هم مقایسه کنیم. وقتی یک بیلبورد تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالای گرافیکی و چاپ آماده می شود، اولین مساله محل نصب تابلو می باشد. محل های شلوغ و پر ترافیک، محل های متوسط نشین ، محل های متول نشین و ... تمام اینها و حتی قیمت Standها در نقاط مختلف شهر در تامین این فاکتور مهم می باشد. فرض کنید، کمپانی محلی راکه تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس ازنصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند.  این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.
سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزاریی در توجه ابزار دارد. اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از 2 میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند 100هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و...
حال آنکه وقتی از طریق
SMS برای 2.000.000نفر پیام می فرستید چون این پیام واردیکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.
همانگونه که در سایر تبلیغات متداول امروز یا استفاده از هدایا و جایزه های تبلیغاتی در اثر گذاری آن تاثیر بیشتری دارد. تبلیغات از طریق
SMS نیز اگر همراه با جایزه های تبلیغاتی باشد گیرایی بیشتری به همراه دارد و گاهی اوقات باعث می شود فرد مخاطب یک مبلغ برای کالای شما محسوب شود.
در تبلیغات از طریق
SMS دست کمپانی بسیار باز خواهد بود تا حرکتهای نویی را در جهت معرفی خود انجام دهد. این صنعت تبلیغاتی نوین که گستره آن اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد جامعه، 90% افراد جامعه می باشد می تواند طبق سلیقه ها و بر اساس سن های مختلف مخاطبین باهزینه هایی کمتر از سایر تبلیغات طراحی شود. شاید در نظر اول هزینه این گونه تبلیغات از نظر کمپانی بالا باشد ولی بایک حساب سر انگشتی می توان دریافت که تبلیغات از طریق SMS هم کیفیت را شامل می شود و هم کمیت را و وقتی شما تبلیغات کمپانی خود را برای حتی 100هزار نفر هم می فرستید مطمئنید که 100 هزار نفر تبلیغات شما را دیده اند. حال از شما می پرسیم چند نفر مطمئنا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را با دقت دیده اند؟

چند نفر وقتی تیزرهای تبلیغاتی شما بین پربیننده ترین برنامه تلویزیونی پخش شده عصبانی نشده اند؟

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام كوتاه

این سیستم، یك بستر پیام‌رسانی موبایلی دوطرفه است كه می‌تواند به طور خودكار برای یك یا چند گیرنده، پیام كوتاه یا نامه الكترونیكی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویس‌های پیام‌كوتاه با كمترین هزینه، كمترین زمان و بیشترین كارایی به‌كار رود. این بستر نرم‌افزاری چند كاربردی و عام منظوره است، بطوریكه افزودن كاربردها و سرویس‌های جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.

مزایای تبلیغات از طریق SMS

- تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.
- شما از اینکه تبلیغات به طور حتم به دست مشتری می رسد اطمینان خاطر دارید.
- به دلیل کوتاه بودن پیام ها از خواندن تبلیغ توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
- تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.
- از این طریق تبلیغات را می توان در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی فرستاد.
- با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
- نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.

 

 

چاپ     
اخبار

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس

 

سامانه پیام کوتاه سامانه پیامک سرویس ارسال و دریافت sms  ارسال sms تبلیغاتی تبلیغات از طریق پیام کوتاه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه sms

شماره sms شماره پیام کوتاه 3000 خط اس ام اس اختصاصی سرویس sms سیستم پیام کوتاه  نرم افزار ارسال sms با اینترنت صندوق پیام کوتاه مسابقه sms