صفحه اصلی ارسال SMS تبلیغاتی سامانه پیام کوتاه تماس با ما
جستجو
  برخی از مشتریان ما:

برخی از مشتریان ما :مجمع تشخیص مصلحت نظام استانداری تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده هوافضا  سپاه پاسداران منطقه زنجان اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذر بایجان غربی اداره کل حمل و نقل و پایانه های زنجان  اداره کل تعاون استان زنجان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشکده هوا فضا  دبیرخانه کانونهای فرهنگی و مساجد اداره ارشاد  سازمان حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر اداره کل هواشناسی استان زنجان موئسسه الزهرا (استان یزد) سازمان نظام مهندسی کشاورزی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان شهرداری و شورای اسلامی زنجان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابهر  دارالقرآن کریم زنجان  دارالقرآن الزهرا آذربایجان غربی   دفتر هماهنگی بسیج آبادان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر  بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان  شهرداری ابهر   شرکت نمایشگاهای بین الملی کاسپین  موسسه حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی (حانا)    موسسه مالی اعتباری مهر کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان   اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  شرکت امداد خودرو شایان پارک علم و فناوری گیلان   موسسه آموزش عالی سروش تهران بانک سپه مدیریت استان زنجان واحد دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای   دانشگاه آزاد واحد خدابنده  سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان دانشگاه زنجان

 
 
 
پیوندها

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس


-دارنده ي خط موظف به رعايت ضوابط، استانداردها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي شركت ارتباطات سيار مي‌باشد.

2-دارنده ي خط موظف به رعايت قوانين دولت الكترونيك از قبيل قوانين امنيتي اينترنت، قوانين امنيتي سيستم‌هاي اطلاعاتي كامپيوتر PRC و قوانين محرمانگي اينترنت است.

3-محتواي پيام ارسالي مي‌بايست با هر يك از اصول پنج‌گانه زير مطابقت داشته باشد:

الف: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

ب: .باعث تشويش اذهان عمومي نگردد .

پ: مخل نظم و آرامش حاكم بر جامعه نباشد.

ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد.

4-ايجاد مزاحمت براي اشخاص، اقدام به فريب و کلاه برداري، استفاده از نام هاي تقلبي و به خصوص ارسال پيامک از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي باعث بسته شدن حساب کاربري شما
و در صورت لزوم ارسال گزارش به مراجع قانوني مي گردد.

5-با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي پس از 12 شب ممنوع مي باشد و در صورت عدم رعايت مورد مذکور، هر گونه مسئوليت قانوني آن بر عهده دارنده ي خط خواهد بود.

6-دارنده ي خط نبايد نسبت به ارسال پيام‌هاي تجاري ناخواسته بدون رضايت قبلي كاربران نهايي اقدام كند و مسئوليت ارسال هرگونه پيام تجاري براي كاربران بدون رضايت قبلي آنها به عهده ي دارنده ي خط مي‌باشد.

6-در ارسال پيام‌هاي تجاري نبايد از عنوان هاي فريبنده جهت مخفي نمودن هويت فرستنده وعناوين موضوعي اشتباه يا گمراه‌ كننده استفاده شود.

7-چنانچه براي فرستندگان پيام‌هاي ناخواسته در صورت عدم رضايت گيرندگان، قانون جريمه‌هايي پيش‌بيني نمايد، صاحب خط متعهد به پرداخت جريمه‌ها در صورت نقض قانون مي‌باشد.

8-دارنده ي خط متعهد مي شود كليه قوانين مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيام‌هاي ناخواسته وضع گردد را اجرا نمايد.

9-دارنده ي خط متعهد به جبران خسارت براي ارسال پيام‌هاي ناخواسته مي باشد و مسؤليت آثار سوء ناشي از ارسال پيام‌هاي خريدار براي مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاه‌هاي بازرسي و نظارتي، به عهده صاحب خط مي‌باشد.

10-بر اساس قوانين مخابرات، در حال حاضر ارسال با نام تجاری(
درج نام بجای شماره ) امکان پذير نمي باشد .

11-رد و بدل شدن Voice over IP براي كليه فراهم ‌كنندگان سرويس ممنوع بوده و مسئوليتهاي قانوني بعهده صاحب خط مي‌باشد.

12_مرکز پیام کوتاه آیرال اختيارات لازم را دارا مي باشد تا در صورت لزوم و يا بنا به درخواست مراجع قانوني و بازرسي، مطابق ضوابط آشكار نمودن پيام‌ها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به كاربران، اقدام نمايد.

13- شماره واگذار شده به کاربر تازمانی که از خدمات این مرکز استفاده نمایدو آبونمان سالانه شماره پرداخت گردد متعلق به کاربر خواهد بود.

14_تمام خط هايي كه 6 ماه از انقضاي آنها مي گذرد و كاربر اقدام به تمديد آن نكرده است، از سيستم حذف مي شوند.

15_جهت سهولت دسترسي به اطلاعات سايت و همچنين تسريع عمليات نگهداري، کليه اطلاعات مربوط به پيامک هاي ارسالي به مدت 45 روز و دريافتي به مدت 3 ماه نگهداري مي گردد. پس از اين مدت کليه پيام هاي ارسالي و دريافتي حذف مي گردند، لذا در صورت نياز به اين اطلاعات در مدت تعيين شده اقدام به تهيه فايل پشتيبان(back up) نماييد.
لازم به ذکر است که هم اکنون همين اطلاعات توسط اپراتور سوم حداکثر به مدت يک هفته نگهداري مي شود، اما از آنجا که اين مرکز هميشه سعي دارد تا خدمات مطلوب و در عين حال کاربردي ارائه نمايد، زمان منطقي 45 روزه تعيين مي گردد.

16-پس از خريد سرويس هاي جانبي به هيچ وجه، امکان برگشت وجود ندارد، لذا پس از کسب اطلاعات لازم در مورد اين سرويس ها اقدام به خريد نماييد.

17-هر کاربر مي تواند تنها براي حداکثر 25000 شماره اقدام به ايجاد گروه نمايد. افزایش تا 100 هزار با درخواست مشتری امکان پذیر است

اخبار

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس

 

سامانه پیام کوتاه سامانه پیامک سرویس ارسال و دریافت sms  ارسال sms تبلیغاتی تبلیغات از طریق پیام کوتاه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه sms

شماره sms شماره پیام کوتاه 3000 خط اس ام اس اختصاصی سرویس sms سیستم پیام کوتاه  نرم افزار ارسال sms با اینترنت صندوق پیام کوتاه مسابقه sms